Büyüten Süt




Yemek seçen, yemeyen, cicik boğaz oğlumun hikayelerinden daha öncede defalarca bahsetmiştim. Bir süredir gün içerisinde 3-5 çilekli süt içerek yemek yeme olayından iyice uzaklaşmaya başlamıştı.
Yaklaşık iki hafta önce kontrol için Didem Teyzesine gitti. 
Didem Hanım gerçekten çocuk dilinden anlayan bir hekim.
Bu "süt" olayını Kuzey'e anlatmış ve
bir sabah, bir akşam günde iki kere büyüten süt (normal sütün bizdeki adı)
içmeye karar vermişler.

Çilekli sütü de artık "Kara Mööcükler" içecekmiş.
O günden beri hiç çilekli süt istemedi (Maşallah).
Bazen meyveli yoğurt krizimiz tutuyor ama şeker,
çikolata gibi şeylerle kıyaslayınca ne yapalım buna şükür...

Bu da "Yıldız Savaşları" serisinin sonuncusu
"Yıldız Savaşları-Oklava"
Fotoğrafta görünen önlük takmış küçük adam, oklavamı alarak kaçtı.
Uzun süren ikna çalışmaları sonuç vermedi.
Çetin geçen direnişin sonunda kaybeden ben, işime merdane ile devam ettim ;)
Keyiften dört köşe olan ve zafer kazanmış komutan edası ile pis pis sırıtan bu küçük maymuna en son "öpücük saldırısı" düzenledim. Öptüm, mıncıkladım...
Kısa sürede karşı saldırıya geçti.
  En son kendimizi koltuğun üzerinde sarmaş dolaş bulduk.
Çok yorulmuşuz, sarıldık birbirimize keyif yaptık.


Yorumlar

  1. :) maşallah ya çok tatlı. Meyveli yoğurdu seviyorsa hazır olanlardan değil de siz de yapıp verebilirsiniz. Hatta buzlukta dondurup dondurma olarak bile yiyebilir bizim küçük adam (:

    YanıtlaSil
  2. Çok yakışıklı maşallah oğluna,bol sütlü günler dilerim:)

    YanıtlaSil
  3. :))) Böyle savaşlara can kurban

    Benim kızımda Kuzey gibi cicik boğaz :/
    Buaralar sıcaklardan hepten kayış kopardık :) sık sık süt istesede vermemeye çalışıyorum.

    buarada başlık çok çekici :) öptüm siziiii

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

A Spoonful of Sugar-Çikolatalı Tart

Sodalı Börek (Yumurtasız)