Jenga Üstadları


İnanmayacaksınız ama ben bu fotoğrafları yaklaşık 15 gün önce çektim ve yayınladım sanıyorum. İyice ihtiyarladım mı ne(?) Bugün taslaklarda görünce şaşırdım.
Kısmet bugüneymiş.

Oğlum bu oyunları çok seviyor.


Dayılarıyla oynuyor ve onları o kadar dikkatli izlemiş ki, hareketler aynı...






Kulesi yıkılınca bir heyecanlanıyor ki anlatamam.
Baktı, yıkılmıyor, kuleye bir müdahale, hemen hallediyor bu işi...



Benim yaramaz oğlumun yeni eğlencesi bu oyun. Gerçi kulesi kıpırdanmaya başlayınca paaat!!! bir hamle ve jengalar yerde... müthiş keyif alıyor. Akşamları onunla oyun oynamak ayrı bir keyif halini aldı. Artık ne istediğini biliyor ve oyuna hakim. Eskiden çabuk sıkılırdı. Biraz top, biraz saklanbaç bir de bakmışsınız aklına başka bir şey gelmiş. Ama şimdi tam bir afacan... 20.03.2012
O gün yayınlasaydım bunlar yazıyor olacaktı ;)

Bunlarda ustaların ilk denemeleri...

Üstad (!)



Yorumlar

  1. Canım benım çok şeker maşallah,çocuklar oyuncakları dızmekten çok devirmeyı severler,bu minişte öyle yapıyor.Onları ve yaptıklarını ızlemekse annelere büyük keyif verıyor.ıkınızede güzel bır gün diliyorum hayırlı cumalar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim heden ;)
      izlemekte/yaşamakta çok güzel...

      Sil
  2. merhaba sizi izlemeye aldım...
    jengayı bende çook severim...
    eşimle arada sırada oynarız çok zevkli :)))
    sizde beni izlemeye alırsanız seviniirm....
    kocaman sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. maşallah oğlun çok tatlı

    YanıtlaSil
  4. Ne güzel kalabalık aile olmak... bilmem severmisin ama ben seni MİMledim canım cevaplarsan sevinirim
    http://eviminhuzuru.blogspot.com/2012/04/ilk-mim.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. severmiyim bilmiyorum ;)
      İlk kez mimlendim. teşekkür ederim.

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

A Spoonful of Sugar-Çikolatalı Tart

Sodalı Börek (Yumurtasız)