Elma Topları

Doğum günü sofrasından bir tarif daha...

Malzemeler
2 adet elma
1 paket pötibör bisküvi
2 çorba kaşığı pudra şekeri
1 çay bardağı çekilmiş ceviz
1 çay kaşığı tarçın



Üzeri için
100 gr. bitter çikolata
Hindistan cevizi
Kakao

Hazırlanışı
Elmaları rendeleyin.
Pudra şekeri, ceviz ve tarçını ekleyerek iyice karıştırın.
Bisküvileri robottan geçirip un haline getirin. Elmalı harca bisküvileri azar azar ekleyerek yoğurun. Yuvarlanabilecek sertliğe gelince kadar bisküvi ekleyebilirsiniz. Ölçü elmaların büyüklüğüne ve sululuk derecesine göre değişebiliyor.

Elma toplarını üzeri için farklı karışımlar kullanabilirsiniz. Fındık, ceviz, fıstık da kullanılabilir.
Ben hindistan cevizli, çikolatalı ve kakaolu yaptım.
Hindistan Cevizli Elma Topları için;
Elma toplarını hazırlayıp sadece hindistan cevizine bulayın.
Kakaolu Elma Topları için; 
Hindistan cevizi ve kakaoyu karıştırın ve hazırladığınız elma toplarında bu karışımı kullanın.
Çikolatalı Elma topları için;
Çikolatayı benmari usulü eritin. Hindistan cevizini de bir tabağa alın. Elma toplarımızı önce çikolataya bulayın ve fazla çikolatasını çatalla süzüp, hindistan cevizine bulayın.  

Tercih sizin...

Afiyet olsun.


Yorumlar

  1. Off çok nefis görünüyor, tam da acıkmışken olmadı bu:) İyi haftalar Esen'cim:)

    YanıtlaSil
  2. Sana neden Esen dedim bilmiyorum, sanırım beni andı:) Özür ve sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rica ederim canım... Oluyor bazen böyle şeyler...

      Sil
  3. Çok severim ama elmalısını denemedim havuçlusunu yapmıştım elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  4. Evde her zaman bulunması gereken atıştırmalıklardan. Ellerinize sağlık....

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

A Spoonful of Sugar-Çikolatalı Tart

Sodalı Börek (Yumurtasız)