İlk MİM...

Ben de ne zaman mim’leneceğim, diye merakla bekliyordum. eviminhuzuru’na teşekkür ederim. Bu fukara bloğuda mim’leyerek şenlendirdi ;)



1) Yemek olsam ne yemeği olurdum?
Ben tatlı olurdum sanırım. Hem de Künefe!
Soğuk yenen bütün tatlılara inat, sıcacık olurdum.
Herkesin yapamayacağı, zahmetli, emek isteyen bir tatlı olurdum.
Her peynirle de olmam öyle, peynirim özel, kadayıfım özel olacak tabii ki.
Üzerim çıtır çıtır olacak, sert görüntümün altında yumuşacık peynir lezzeti, uzadıkça uzayacak…
Üzerimin fıstığınıda unutmamak gerek, çok olmayacak, tadında.
Tadı damağınızda kalacak ;)
internetten alıntıdır

2) Müzik aleti olsam hangisi olurdum?
Kemençe olurdum sanırım. Kemençe deyince insanların aklına horon gelir, coşku gelir.
Ama kemençe bir dertlenmeye görsün, bir türkü söylemeye başlasın; çığlığı, insanın içini acıtır.
Coşkusu ayrı güzeldir, hüznü ayrı…
internetten alıntıdır

3) Araba olsam hangisi olurdum?
Klasik bir araba olurdum (Chevrolet) sanırım ama kesinlikle rengim kırmızı olurdu. Belki çok hızlı değil, belki çok konforlu değil ama keyifli bir araba olurdum ;)
internetten alıntıdır

4) Aylardan hangisi olurdum?
internetten alıntıdır
Nisan olurdum herhalde… Doğanın canlandığı çiçeklerin açtığı ay…
Belki de şaka gibi olduğu için…

5) Ayakkabı olsam hangisi olurdum?
Kesin spor ayakkabısı olurdum. Oh!!! Ne rahat. Dağ tepe tırmanacaksın ondan sonra uzun yürüyüşler…
internetten alıntıdır
Tamam spor ayakkabı dedik ama azıcıkta pembe olmasının bir sakıncası yok ;)

6) Kıyafet olsam hangisi olurdum?
Spor ayakkabının üzerine eşofman olurdum heralde…
Benim milli kıyafetim ;)
internetten alıntıdır
Ayakkabıya uysun diye pembe ;)

7) Renk olsam hangisi olurdum? 
Kırmızı…
Ama öyle kırmızı değil, ateş kırmızı.
Kırmızı canlılıktır, kararlılık...
İnsanı heyecanlandırır.
internetten alıntıdır

8) Hayvan olsam hangisi olurdum?
Yunus balığı olurdum. Pusulasını şaşıran gemilere yol gösteren, boğulmakta olan insanları sırtına alarak sahile çıkaran, birçok yunusa rastlandığını okumuştum. Arkadaş canlısı, akıllı ve özgür hayvanlar…
internetten alıntıdır

9) Şu an okuduğum kitabın 137. sayfasında neler var?
Henüz 137. Sayfasına gelemedim ama “hiçbir insan yaşamında iki kusursuz şeyle karşılaşmaz. Bir tekiyle bile karşılaşan çok az insan vardır…” diyor.



Son…

Sevgili arkadaşım eviminhuzuru'na tekrar teşekkür ederim.
Bende çatlakkafe, Heden, Elif, Nesli, Bahar, Sevgi ve Hande’yi mimliyorum…

Yorumlar

  1. Canım benıde mim'lemişsin sagol, seve seve soruları cevaplıyacagım.

    YanıtlaSil
  2. Bu mimler sayesinde blog yazarlarını daha iyi tanıyabiliyoruz:=)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle katılıyorum. Bir de çok eğlenceli, lise yıllarımı hatırlattı ;)

      Sil
  3. Verdiğin cevapları okudum Çok keyifli olmuş. Özellikle künefeyi ne güzel anlatmışsın öyle..

    YanıtlaSil
  4. Ne güzel bir mim bu böyle ....olsan ne olurdun zevkle okudum

    YanıtlaSil
  5. künefe konusunda hemfikiriz galiba...en çok sevdiğim tatlıdır.ben de sizi izlemeye aldım...sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldiniz. Künefeyi antakya sevdirdi bana!

      Sil
  6. Sevgılı fincan teyze,güzel yorumun ıcın tsk edıyorum,yolladıgın güzel 'mim' çok harıka oldu, severek cevaplarını yazdım.Bu soru ve cevaplar bir bırımızı tanımak için çok güzel bır yöntem,senin cevapları çok beynedım hele de kemeçe olmak istemen harıkaydı.Sağlık ve sağlıcakla kal canım.

    YanıtlaSil
  7. teşekkür ederim canım
    bende sıcak bi tatlı olurdum kesin :)))

    YanıtlaSil
  8. Daha önce mutlaka yapılmıştır.Ancak ben de en sevdiğim lezzetlerden biri olan sofralarımızın vazgeçilmezi çorba tariflerimizin olduğu güzel bir etkinlik başlatmak istiyorum..Eğer desteklenirse hoş bir iş ortaya çıkacağı kesin.Geniş bir çorba arşivimiz olmuş olur..15-20 günlük periyotlar halinde ev sahibimiz değişsin..İlk ev sahipliğini ben üstleniyorum..Sizlerin de hem ev sahipliği hem de tarifleriniz için katılımlarınızı bekliyorum..Hadi hayırlısı olsun :)

    Öyleyse 10.04.2012 - 04.05.2012 tarihleri arası ev sahibiyim..Gelecek tarihlerdeki ev sahiplikleri için katılımlarınızı bekliyorum.. Çorba tarifinizi bloğunuzda yayınlamanız ve bana haber vermeniz yeterli..Gelip alırım hemen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence çok güzel bir fikir... önceden yapıldıysa bile tazeleriz ;)

      Sil
  9. çok eğlenceli bir mimmiş =) kesinlikle ben de Nisan ayı olmayı tercih ederdim mis gibi çiçek kokuları ile. ve tabi ki künefeeeeeee =)

    YanıtlaSil
  10. nazik davetin için teşekkür ederim. zevkle katılacağım...

    YanıtlaSil
  11. zevkle okuyuverdim ne hoşmuş ay seçimin süper canım blogger annelerde gördüm seni bana da gel buyur

    YanıtlaSil
  12. Fincan Teyzecim :)

    çok teşekkür ederim benide unutmadığın için.. Ama ben mimi cevaplamasam seni kırmam dimi? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rica ederim hayatım.keyfine bak...çok eğlenceli birşeydi paylaşmak istedim...

      Sil
  13. canım ya kemençe cevabın çok güzeldi..
    pembe spor ayakkabılar,
    pembe eşofman takım tam benlikmiş ya bayıldım :)))
    kocaman sevgiler canım...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

A Spoonful of Sugar-Çikolatalı Tart

Sodalı Börek (Yumurtasız)