Kırmızı Lahana Turşusu


Malzemeler

1 tane kırmızı lahana
1 çay bardağı sirke
1 çay bardağı zeytinyağ
3 adet limon
Yeterince tuz


Hazırlanışı

Kırmızı lahanayı yıkayalım ve ince ince doğrayalım. 
Geniş bir kapta tuz ile iyice ovalım. 

Uygun büyüklükte bir kavanoza lahanalarımızı yerleştirelim. 
Başka bir kapta sirke, zeytinyağ ve limon suyunu iyice karıştıralım ve lahanaların üzerine dökelim. 
Kavanozun kapağını kapatarak iyice çalkalayalım ki karışımımız her yere ulaşsın. 
Benim kavanozumda sıvı karışım ile lahanalar yüze yüz oldu.
Ben dolapta muhafaza ediyorum. 
Rengi değişince tamam...

Rengi çok güzel değil mi?
Afiyet olsun...

Yorumlar

  1. salatanın içinde çok güzel oluyor

    YanıtlaSil
  2. benim için vazgeçilmez lezzetlerden biri . teşekkürler

    YanıtlaSil
  3. ben bunu çok severim ama evde nasıl yapabileceğimi hiç bilmiyordum.
    çok teşekkürler..

    YanıtlaSil
  4. çok çok iştah açıcı görünüyorlar ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

A Spoonful of Sugar-Çikolatalı Tart

Sodalı Börek (Yumurtasız)