Bingo Lacivert Güç Ailesi



İtiraf ediyorum;
"FikriMühim'den kampanya paketimi almadan önce Bingo'yu hiç denememiştim."
Belli alışkanlıkları olan biriyim sanırım. Sadece temizlik malzemesinde değil, bütün alışverişte bildiğim markaların dışına pek çıkmıyorum. Birazcık da alerjik yapım bunun sebebi olabilir. Özellikle kokulara karşı aşırı hassasiyetim olduğu için alışık olduğum markaların dışına pek çıkamadığım da söylenebilir.

Geçenlerde mutfakta sürekli kullandığım yağ sökücünün ambalajı değişmiş, ambalajıyla birlikte kokusu da değişmiş. Sadece bir  kez kullanabildim, yok böyle iğrenç bir koku hem ağır hem de insanın genzini yakan bir yoğunlukta...  Bu markanın adını vermeyeceğim ;)

Gelelim Bingo'ya temizlik ürünü alırken banyo ve mutfak için özel üretilen ayrı ürünler tercih ediyordum. Bu anlamda Bingo'nun da ürünlerinin tercihlerim doğrultusunda olduğunu söyleyebilirim. Neyse sonuç olarak ürünlerinin kokusunu genel olarak çok beğendim. Rahatsız edici ağır bir kokusu yok. Özellikle Bingo Mutfak krem deterjan ve çamaşır suyu benim için ideal. Benim gibi çamaşır suyu olmadan temizlik yapamayanlar için Bingo ile mutfakta ovmadan yorulmadan temizlik diyebilirim. 

Ben memnun kaldım, siz de denemeden karar vermeyin derim.

Sevgiyle kalın...

Yorumlar

  1. bana da göndericeklerdi nedense gelmedi çoküzüldüm. ankete katıldıkdan kaçgün sonra geldi size ?

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel tariflerle gelmişsiniz kaç gündür paylaşmıyordunuz.Hepsini çok beğendim.ellerinize sağlık. Çiğdem pembezambak.wordpress.com

    YanıtlaSil
  3. böyle hoş ve indirimli ürünleri takip etmek isterseniz bloguma bekleriz www.aktuelurunhaberleri.com

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

A Spoonful of Sugar-Çikolatalı Tart

Sodalı Börek (Yumurtasız)