Kuzey - Nostalji 2014

Bu yayını 2014 sonunda hazırlamışım ama hangi ruh halindeymişim bilmiyorum, yayınlamamışım.
Şimdi önüme geldi. Tatlı bir tebessümle paylaşmak istedim. 
NOSTALJİ ;)
2015
2016
2017
2018
2019
neredeyse 2020...
çok  olmuş çoooook

İyisiyle kötüsüyle, acısıyla tatlısıyla bir yılı daha geride bıraktık. 2014 yılı bizim için zor bir yıldı. Ama bunlardan bahsetmek istemiyorum. 2015'e umutla bakmak için güzel olan şeyleri şöyle bir hatırlayalım istedim.

Oğlumla her fırsatta mutfakta vakit geçirdim keyifli anlar yaşadık.
Bilmiş Şef iş başında...

 
Canlısı, oyuncağı hiç fark etmez, en büyük tutkumuz at binmek...  
Baran'ın Sünneti ne de çok eğlenmiştik. Nasıl bir sarılmak o...

 Kuzen Ada ile keyifli bir akşam...
 
Bakımlı oğlum benim... Dikenleri uzamış da ;)
 Anneanne ile etkinlikler...
2014'ün başında Nergis dikmiştik,sonunda beyaz lale ve sümbül diktik.
  Cansuyum benim... Çiçeklere cansuyu veriyor.
 Judo... Bu da ilginç bir macera oldu bizim için ;)

Sinema her daim favorimiz.
  
  
Sanki, yaramazlık var ufukta...
    
Milli Maç - Voleybol

 Tatil - EGE bir başka güzel



Kum canavarları ;)
    
Karadeniz - Fındık toplayalım ;)
 
Kış çocuğu olunca yazın çakma doğum günü yapılır ;)
  
Tipik yaz düğünleri...


Küçük aşklarımla selfie... 

 
Sağlığımız önemli- Diş kontrolü

Satranç ve ATV tutkusu...
  
Oyun alanı evin koridoru...
 
En iyi arkadaşımız, dostumuz, kardeşimiz tabi ki Kuzen Ada ;)
 



   
Gezmeler tozmalar- Teyzoşla ve  Ati ile yaramazlıklar
  

  






Altın Kızlar ;)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

A Spoonful of Sugar-Çikolatalı Tart

Sodalı Börek (Yumurtasız)