Arada bir şımartmalı insan kendini…


Uzun süredir tencere ya da tava ihtiyacım olduğunda iç tabanı seramik olanları tercih ediyordum. Bugün internette gezinirken kendimi mutfak eşyaları olan bir sitede buldum ve sayfayı incelerken 
“evdeki bütün tencereleri atasım geldi”.
Hemen kendim için mükemmel tasarımları olan  “seramik tencere” ve “seramik tava” beğendim. 
Seramik tencereler çizilmeye karşı dayanıklıymış, yapışmazlık ve kolay temizlenebilme özellikleri varmış, buzdolabında, bulaşık makinesinde ve fırında kullanılabiliyormuş. Mademki bu kadar özelliği varmış, olmuşken set olsun dedim. Sıra geldi, en zor işe “ne renk olacak”.
Karar; “Kırmızı olsun üç kuruş fazla olsun” diye düşündüm.



www.ceraware.com.tr

Çok güzeller değil mi?

Model ve renk seçildi ya işin zor olan kısmı bitti. 
Bu da demek oluyor ki, hafta sonu alışverişe gidiyoruz.

Sevgiyle kalın.

Not: Tencereleri alayım, deneyimlerimi daha sonra paylaşacağım. 

Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

A Spoonful of Sugar-Çikolatalı Tart

Sodalı Börek (Yumurtasız)