Anıtkabir 23 Nisan 2014


23 Nisan'da çocuklarla küçük bir kaçamak yaptık. Neden yayınlamadığımı şimdi hatırlamıyorum. Fotoğraflara bakınca kıyamadım, geç de olsa yayınlayım dedim.

Kuzey ve Ada Anıtkabir'de!
Öncelikle Anıtkabir Komutanlığı'nın bu güne çok güzel hazırlandığını söylemek isterim.
Daha giriş de başlıyor seremoni, görevliler çocuklara "hoş geldiniz" diyerek alıyorlar içeriye. Birkaç metre ilerliyorsunuz "güzel ablalar" tarafından çocuklara şeker ikram ediliyor.
Anıtkabir ve Mustafa Kemal Atatürk ile ilgili çocuklara yönelik kitaplar bastırılmış ve görevliler tarafından çok düzenli bir şekilde dağıtıldı.
Kuzey ve Ada çok mutlu oldu. Bizim için kitap hazırlamışlar, bize kitap hediye ettiler diye herkese anlattılar.


 Asker Abileriyle nöbet tuttular. Askerlerin hiç kıpırdamamasını çok komik buldular. Askerlere de neden kıpırdamadıklarını sordular ama tabii ki cevap alamadılar.

O gün için çok kalabalık olduğundan müzeleri gezemedik. Mozoleyi ziyaret ettik, arabalarının olduğu bölümü gezdik. Havanın çok güzel olmasından yararlanarak, Aslanlı Yol'da keyif yaptık.







Aslanlı Yol'da keyif yaparken nöbet değişimi için tören düzeninde gelen askerleri gördüler, çocuklarda nasıl bir heyecan anlatamam. Onlarda bu takdiri ve sevgiyi hissetmişler ki gururlu ve mağrur yürüyorlardı. Nasıl duygulandım, anlatamam.
Sonuç olarak çok keyifli bir gün oldu ama tabii ki burada bitmedi ;)



Doğru Kızılay'a...
Herkes sokakta, hava güzel, ablalar abiler çocuklarla oynuyor, çocukların yüzlerini boyuyor, sokakta palyaçolar...
Biraz da orada gezdik, yüzümüzü boyattık; bir tavşan, bir kedi ile doğru Kurtuluş Parkı...



Muz ve süt iyi bir ara öğün...


Trambolin keyfi... Ben de istiyorum ;)





Hopladık, zıpladık, birazda acıktık galiba, haydi doğru Atatürk Orman Çiftliği'ne...
Güzelce karınlarını doyuran yaramazlar, biraz daha park keyfi yaptılar...

Biz de biraz abartmışız galiba...
Gezerken anlamadım ama yazarken çok geldi ;)
Arada bir küçük kaçamaklar yapmak gerek sanırım.
Çocuklarla güzel bir gündü.

Canım çekti, havalar düzelse de azıcık gezsek ;)
Sevgiyle kalın...

Yorumlar

  1. Çok tatlılar maşallah. Bu yaşlarda bu bilgileri ve sevgiyi verdik verdik . Daha sonra çok mümkün olmuyor ne yazık ki.
    Sevgilerler

    YanıtlaSil
  2. Hem çocuklar hem de siz ne güzel bir gün geçirmişsiniz. Ne güzel yapmışsınız da paylaşmışsınız. Sizi görünce ben de özendim şimdi :)

    YanıtlaSil
  3. Severim ben o güzel masum kuzuları. Neşeleri ve mutlulukları her daim eksilmesin inşAllah. Bizim çocuklarda bayılırlardı Anıt Kabir gezmeye ben halen aynı huzuru ve tadı alıyorum Atamın yanına gittiğimde.
    sevgiyle kal.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

A Spoonful of Sugar-Çikolatalı Tart

Sodalı Börek (Yumurtasız)