Acil Yardım...

Bloğuma resim eklemeyi denediğimde bir uyarı ile karşılaşıyorum.
Böyle bir kota olduğunu bilmiyordum.
Bu konuda bilgisi olan arkadaşlar var mı?
Hata! Depolama alanınız bitti. Şu anda fotoğraflar için 1 GB'lık kotanızın %100'ünü kullanıyorsunuz. Depolama alanınızı büyütün
Fotoğraflar Picasa Web Albümleri hesabınızda depolanır ve 1 GB boyutundaki ücretsiz fotoğraf kotanıza dahildir. Satın aldığınız ek depolama alanı birden fazla Google ürünü arasında paylaşılır ve ücretsiz kotanıza eklenir. Daha fazla bilgi edinin

Yorumlar

  1. bende ve deryada oldu canım.derya başka bir çözüm buldu.şimdi yüklüyoruz.bloguna bir uğra bence.deryayla lezzetler.sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. hiç anlamıyorum ben bu işlerden

    benim depolama da bitince ne yapacağım bilmem :S

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben araştırıyorum, sizlerlede paylaşacağım ;)

      Sil
  3. http://ge-ce.blogspot.com/2012/03/bloggerda-kota-asm.html


    canım bak bunu bir oku gece iyidir güzel anlatır birkaç tane daha bu konu le ilgili yazı var onları oku ve uygula canısı

    hepimizin başına bir gün gelecek olan sana erken geldi saatciğim

    YanıtlaSil
  4. Hicran'cığım bu durumu Esen Can çözmüş ona sor istersen.

    YanıtlaSil
  5. Canım ben de geçen hafta aynı sorunla karşılaştım,arkadaşların yorumlarıyla şimdilik çözdüm linki burada..

    http://sureyyaruya.blogspot.com/2012/11/fotograf-yukleyemiyorum.html

    kolay gelsin :)

    YanıtlaSil
  6. Derya benim problemime çare oldu..Onun bloguna girersen onda yazıyor..Kolay gelsin...İnşallah çözülüyor..

    YanıtlaSil
  7. Merhaba canım hemen anlatayam yapman gerekenleri bloger bu sörünü çözene kadar
    bizde böyle yapıyoruz.
    1-http://hizliresim.com/ bu siteyi aç ve sık kullanılanlarına ekle çünkü resim url si almak için kullanacaksın.
    2-Yükleyeceğin resimi bu sitede gözat kısmından seç ve yükle o sana altalta üç kutu içinde kodlar verecek an alt kutuda olan url kodu onu bloğuna yazdığın yazıya resim ekle url seçeneğinden kopğyala yapıştır yapıcaksın yükleyeceksin bu kadar sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim...
      ilginiz için gerçekten teşekkürler.

      Sil
  8. Canım burada ki yorumlarda çözümler var... http://huzursuzruhum.blogspot.com/2012/11/anlamyorum.html
    Aslı'nın da başında şuan aynı dert varmış... Umarım bir an önce çözersin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sanırım bu hepimizin sorunu ;)
      Umarım ben de çözmeyi başarırım...

      Sil
  9. ben http://imageshack.us/ a üyeyim resim kodunu alıp bloga koyuyorum cnm inşallah halledersin

    YanıtlaSil
  10. bir blog arkadaşda da olmuş resimleri küçültmek lazım mış herhalde

    YanıtlaSil
  11. Bir picture manager gibi programla küçültmeniz gerekiyor.
    Umarım halldersiniz sevgiler

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

A Spoonful of Sugar-Çikolatalı Tart

Sodalı Börek (Yumurtasız)