TAŞINIYORUM!!!

internetten alıntıdır


Sonunda yeni evimizin tadilatı bitti. Tadilat hikayelerini blogda yazmamaya karar vermiştim. Tekrar hatırlamak istemiyorum. Ustalarla uğraşmak çok zormuş; usta olmak ayrı, sanatkar olmak ayrıymış...

Sonuç olarak; çok güzel oldu. Hatta menekşelerimi mutfak camının önüne yerleştirdim bile ;)

Pazartesi taşınıyorum, bir hafta izinliyim. Oğlumla yeni evimize alışacağız ve keyif yapacağız.

Yaramazlıklarımızı sizinle de paylaşırız.

Haftasonu Ankara'da hava biraz sisli olacakmış ama sıcaklık 16-17 derece. Benim işim çok, siz havanın hakkını verin.

Sevgiyle kalın...

Yorumlar

  1. Hayırlı olsun canım, Allah ağız tadıyla oturmayı nasip etsin ve çok kolay gelsin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim. en önemlisi ağız tadı...

      Sil
  2. allah kolaylık versin,taşınmak çok zordur bilirim.
    yeni eviniz hayırlı uğurlu olsun inşallah..

    YanıtlaSil
  3. Biraz yorulursunuz ama olsun tatlı yorgunluklar kolay gelsin size yenii evinizde güle güle oturun

    YanıtlaSil
  4. Yeni evin hayırlı olsun güzel günlerde oturmanı dilerim. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. Kolay gelsin canım..
    Yeni evinde güle güle,iyi günlerde otur..
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. Hayırlı olsun yeni evin Fincan Teyze
    mutlu mesut huzurla oturun yeni evinizde :)

    YanıtlaSil
  7. yeni yuvanız hayırlı,bereketli olsun ailene...ben mekanların insanların enerjisine etkisi olduğuna inanırım.sanırım yeterince sevmişsin sen:)yeni yuvanızda nice keyifli ve huzurlu günlere...sevgilerle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haklısın çok ısındım, iyi dileklerin içinde teşekkür ederim ;)

      Sil
  8. Taşınma yerleşme aşamaları zor olsa da.Her iş bittikten sonra içilen keyif kahvesinin keyfi de ayrı bir güzeldir:)
    Yeni bir mekan,yeni bir yaşam ne güzel:)
    RABBİM sağlık huzur ve mutlulukla güle güle oturmayı nasip etsin sizlere:)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim... kahve deyince akan sular duruyor ;) çok şükür artık yerleştik...

      Sil
  9. hayırlı olsun,neşeli,sağılıklı,huzurlu hayat dilerim yeni evinde .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim iyi dileklerin için. darısı evi olmayanlara...

      Sil
  10. hayırlısı olsun yenı evınde gule gule otur canım

    YanıtlaSil
  11. hosbulduk :-)) sagol canim..

    YanıtlaSil
  12. iyi günlerde oturun evinizde.. biz de ağutosta taşındık.. çok iyi anlıyorum sizi.. bu arada blogger annelerden geliyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldiniz. taşınmak güzel ama yorucu ;)

      Sil
  13. hayrılısı olsun yeni evinizde oğluşunla mutluluk ,huzur sevgi,kısaca her şey çok güzel olsun dilerim:) sevgiler.

    YanıtlaSil
  14. "blogger anneler birbirini izliyor, ben seni izlemeye aldım, bende seni bloguma beklerim"
    yeni bir ev yeni bir yaşam.. ne güzel.. çok mutlu günleriniz olsun inşallah..

    YanıtlaSil
  15. Yenı evınız hayırlı uğurlu olsun,güle güle oturun inşallah.Taşınmak çok ızdıraplı ve çok yorucu bır iş bitince her şey güzel oluyor ama bitene kadar sende bitiyorsun Allah kolaylık versın canım.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

A Spoonful of Sugar-Çikolatalı Tart

Sodalı Börek (Yumurtasız)